Kasva tulevaisuuden
taloushallinnon talentiksi

Netvisor Talent

Nautitko uuden oppimisesta? Kiinnostaako taloushallinto tai kirjanpitäjän tehtävät? Etsimme useita osaajia nyt Pirkanmaan ja Etelä-Pohjanmaan alueilta.

Hae mukaan mahdollisimman pian!

netvisor-talent-logos
Alueet

Pirkanmaa


Ohjelma-aika

Marraskuu 2024 - Toukokuu 2025

Hakuaika

Pirkanmaa: 1.10.-31.10.


 

Uusia osaajia etsimässä mm.

netvisor-talent-kuva-1

Taloushallinnon tulevaisuus voi mullistaa urasi

Taloushallintoala on murroksessa, missä perinteiset tehtävät automatisoituvat ja uudet teknologiat tarjoavat syvempää älyä. Käytännössä, kun teknologia ottaa ohjat manuaalisista rutiinitehtävistä, kirjanpitäjille ja taloushallinnon tekijöille jää enemmän aikaa numeroiden murskaamiseen ja aidosti asiakasta palvelevaan asiantuntijatyöhön. Eikö kuulostakin mielenkiintoiselta?

Netvisor Talent avaa sinulle mahdollisuuden suunnata näihin tehtäviin. Joten, oletko valmis kääntämään urasi uuteen ja oppimaan lisää? 

Netvisor Talent sopii eritaustaisille tekijöille

Uusille osaajille ja alanvaihtajille

Haaveiletko urasta taloushallinnossa, kirjanpidossa tai palkanlaskennassa? Haluatko päästä alalle ilman pitkää koulutusta? Netvisor Talent tarjoaa nopean väylän uusiin tehtäviin ja auttaa sinua ottamaan ensimmäiset askeleesi modernin taloushallinnon parissa.

Vastavalmistuneille ja nouseville kyvyille

Taloushallinnon ja kirjanpidon alalla juuri valmistuneen reitti työelämään ei aina ole suora. Netvisor Talent tarjoaa sinulle mahdollisuuden hankkia arvokasta käytännön kokemusta ja viedä osaamisesi uudelle tasolle.

Työkokemusta jo omaaville

Onko sinulla jo kokemusta taloushallinnosta, mutta haluat hyödyntää osaamistasi uusien teknologioiden parissa? Netvisor Talent auttaa sinua rikastamaan nykyistä osaamistasi ja tutustumaan uusiin työkaluihin ja menetelmiin, jotta voit kääntää uraasi uuteen suuntaan.

netvisor-talent-2
Motivaatiosi kasvaa uusiin tehtäviin, sekä halusi oppia uutta ovat ehdottomasti tärkeimpiä valttejasi taustastasi tai työkokemuksestasi riippumatta. 

Rekrytoivat yritykset

Tutustu tässä tarkemmin Netvisor Talentissa mukana oleviin yrityksiin ja niissä avoinna oleviin tehtäviin. Monet yrityksistä ovat avoimin mielin liikkeellä, joten älä takerru liikaa yritysten kirjaamiin toiveisiin!

Päivitämme alle avoimia rooleja jatkuvasti hakuajan aikana uusien tarpeiden syntyessä. Huomioithan siis, että kaikkien yritysten tarpeet eivät ole julkisesti näkyvillä. Haemme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti, joten hae rohkeasti mukaan!

Klikkaa plussasta ja lue, mitä yritykset kertovat itsestään sekä toiveistaan hakijaa kohtaan!

Angelma & Mäkelä Oy, Kirjanpitäjä

Angelma & Mäkelä on kasvava ja kehittymishaluinen hämeenlinnalaislähtöinen tilitoimisto, joka on perustettu vuonna 1990. Olemme erikoistuneet sähköiseen taloushallintoon ja tavoitteenamme on tilitoimisto, jossa sekä asiakkaat että työntekijät viihtyvät. Palvelemme satoja asiakkaita ympäri Suomen yli 25 henkilön voimin. 

Toimimme Netvisor-ohjelmiston Premium Plus Partner -jälleenmyyjänä ja koulutamme asiakkaamme ohjelmiston käyttöön sekä toimimme tukena käytön aikana. Kaikki työntekijämme pääsevät säännöllisesti päivittämään osaamisensa Netvisor-järjestelmän parissa. 

Jos haluat edistää uraasi ja olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi, mainitse osaamisprofiilissasi kiinnostus meihin. 

Kirjanpitäjän työnkuva

Tilitoimisto Angelma & Mäkelä Oy etsii tulevaisuuden kirjanpitäjää kasvamaan osaksi dynaamista tiimiään. Meillä kannustetaan tarttumaan haasteisiin ja kasvamaan yhdessä. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus työskennellä yrityksessä, joka arvostaa innovaatiota ja sitoutumista laatuun. 

Tulevassa työssäsi päätehtäväsi ovat asiakkaiden kirjanpidon ja veroasioiden hoitaminen sekä omien asiakkaiden neuvominen Netvisor-järjestelmän käytössä. Olet asiakkaidesi liiketoiminnan tuki ja toimit tiiviissä yhteistyössä heidän kanssansa. Autamme sinua kehittymään uudeksi kirjanpitäjäksemme. Matka uuteen tehtävääsi kulkee mm. meidän reskontratiimimme kautta, jossa opit hyvin perusteet ja rutiinit sekä automaation hyödyntämistä.

Toivomme, että haluat kehittää niin asiakkaitasi, organisaatiotamme kuin itseäsi.  Tulevaisuudessa voit kasvattaa osaamistasi mm. suorittamalla KLT-tutkinnon. Aiempi osaaminen taloushallinnosta ja korkeakoulututkinto on meillä eduksi. Arvostamme uusia näkökulmia ja toivomme, että tartut pelotta tehtäviin ja suhtaudut järjestelmiin ja teknologiaan ennakkoluulottomasti. Vaalimme konkreettista yhdessä työskentelyä. Voit työskennellä Hämeenlinnan tai Tampereen toimistollamme, kumpi onkaan sinulle käytännöllisempi. 

Accountor, Kirjanpitäjä

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ulkoistuspalveluja. Autamme asiakkaitamme menestymään tarjoamalla liiketoiminnan näkemystä ja neuvoja. Ystävällisten ja osaavien asiantuntijoidemme sekä modernin teknologian avulla olemme asiakkaidemme luotettava kumppani kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa.

Palveluksessamme on 3100 ammattilaista 6 maassa: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa ja Ukrainassa.

Etsimme nyt osaksi joukkoamme uutta kirjanpitäjää tai muuta talouden asiantuntijaa.

 

Suunta Taloushallinto Oy, Palkanlaskennan asiantuntija

Suunta Taloushallinto – tulevaisuuden tilitoimisto
Suunta Taloushallinto Oy on vuonna 2016 Järvenpäässä perustettu tilitoimisto. Tänä päivänä meillä on toimintaa Uudellamaalla, Pirkanmaalla ja Oulun seudulla. Nykyaikaiset taloushallinnon järjestelmät, maamme kattavat tietoliikenneyhteydet ja organisaatiomme joustavuus antavat meille mahdollisuuden palvella asiakkaitamme ympäri Suomen. Olemmekin nykyään täysin digitaalinen tilitoimisto.

Yhtiömme ydinvoima on asiantuntijoissamme. Työntekijämme ovat alansa huippuosaajia tai he panostavat kehittyäkseen sellaisiksi. 

Palkanlaskennan asiantuntijan työnkuva

Etsimme Netvisor Talent -rekrykoulutuksen kautta palkanlaskennan asiantuntijaa Tampereen tiimiimme. Etsimme henkilöä, joka voi Netvisor Talent -rekrykoulutuksen tukemana kasvaa itsenäiseksi palkkahallinnon asiantuntijaksi ja on kiinnostunut kehittämään työtämme edelleen.

Toivomme että sinulla on jo kokemusta palkanlaskennasta, olet esimerkiksi toiminut aiemmin palkanlaskijana tilitoimistossa. Taustallasi voi olla taloushallinnon alan koulutus tai olet alanvaihtaja, vahva kokemustausta ja osaaminen palkanlaskennasta on koulutustaustaa tärkeämpi. Mikäli olet jo suorittanut PHT-tutkinnon tai suunnittelet sitä osoittaa se vahvuuksiasi alalle. Tuemme kouluttautumista työn ohessa alan asiantuntijatutkintoihin.

Tehtävässä menestymistä edistää:

  • itsenäinen ja vastuullinen työote ja halu oppia aina uutta
  • asiakaspalveluosaaminen ja vuorovaikutustaidot
  • Netvisor-käyttökokemus, jonka otat haltuun viimeistään tämän rekrykoulutuksen aikana

Pieni asiantuntijatiimimme työskentelee rennolla otteella, mahdollistamme työn ja perhe-elämän yhteensovittamisen ja teemme joustavaa etätyötä.

Retta Management, Kiinteistökirjanpitäjä

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluitatarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. 

Kiinteistökirjanpitäjän työnkuva

Etsimme Sarasen Netvisor Talent -ohjelman kautta Hämeenlinnan talouspalveluun kasvamaan uusia osaajia kiinteistökirjanpitoon. Työskentelet Retta Managementin kiinteistöliiketoiminnan talouspalvelukeskuksessa osana asiakkuustiimiämme. Olet tiimissäsi vastuussa omalta osaltasi asiakkaidemme kiinteistöyhtiöiden, rahastojen ja konsernien kirjanpidon tehtävistä, joihin kuuluvat mm. kuukausittainen kirjanpito, raportointi asiakkaillemme, tilinpäätökset ja viranomaisraportoinneista vastaaminen. Vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Oletko etsimämme osaaja? Haemme tiimiimme henkilöä, jolla on soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Mainio tausta on, jos sinulla on kokemusta kiinteistöalan arvonlisäveron käsittelystä, rahastojen ja konsernikirjanpidon hoitamisesta sekä tilinpäätöstaitoa, joten aiempi kokemus kiinteistöalan kirjanpidosta tai tilitoimiston kirjanpitäjänä toimimisesta ovat eduksi. Monipuolinen kokemus työelämästä ja erilaisista taloushallinnon ja asiakastyön hoitamisesta antavat myös hyvän pohjan kehittyä koulutuksen aikana eteenpäin kiinteistökirjanpidon alalle. Nautit erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä ja suomen ja englannin kielen taitosi on sujuvaa. Kiinteistöala digitalisoituu vauhdilla, joten hyvät tietotekniset taidot ovat tarpeen ja pääset kehittämään niitä myös Netvisor Talent -ohjelman aikana.

Oppimishalusi vie sinua eteenpäin, tartut asioihin hanakasti ja saat asioita aikaiseksi. Inspiroidut etsimään asiakasta tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset. Määrätietoinen itsenäinen työote ja hyvät ongelmanratkaisutaidot mahdollistavat sinulle kehittymisen kiinteistökirjanpidon asiantuntijaksi työssäoppimisen ja Netvisor Talent -koulutuksen avulla.

Tiesitkö, että Retta Managementin talouspalvelut on auktorisoitu tilitoimisto? Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Koska olemme iso talo apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat lisäksi yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Työssäoppimisen edetessä tarjoamme mahdollisuuden hybridityöskentelyyn, jossa yhdistyvät osittainen etätyöskentely ja työskentely viihtyisässä toimistossamme Hämeenlinnan keskustassa. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! 

Netel Oy, Talous- ja projektiassistentti Seinäjoki

Netel Oy on yksi Suomen johtavista tietoliikenne- ja sähkönsiirtoverkkojen kokonaistoimittajista, ja meillä työskentelee noin 50 huippuosaajaa ympäri maan. Toimistomme sijaitsevat kuudella eri paikkakunnalla, ja olemme osa laajempaa Netel Groupia, joka toimii Pohjois-Euroopassa. Nyt sinulla on mahdollisuus liittyä meidän kasvavaan joukkoomme Seinäjoen toimistolle!

Netel Oy, Talous- ja projektiassistentti 

Etsimme Netvisor Talent -ohjelman kautta talous- ja projektiassistenttia. Kyseessä on monipuolinen rooli, jossa pääset sukeltamaan hallinnon näkökulmasta projektityöskentelyn maailmaan.

Työtehtäviisi kuuluu mm:

  • Ostolaskujen tiliöinti ja kierrätys
  • Myyntilaskutus
  • Tuotannonohjausjärjestelmän käyttö sekä tietojen tallennus ja ylläpito
  • Muut toimistotehtävät ja tuuraukset (esimerkiksi palkanlaskennassa) tarpeen ja osaamisen mukaan
  • Projektien tukitehtävät, kuten raportointi ja tiedonkeruu
  • Hallinnon avustavat tehtävät, kuten sopimusten käsittely

Eduksesi luetaan:

  • Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä (ei välttämätöntä, perehdytämme sinut tehtäviin!)
  • Hyvät tietojenkäsittelytaidot, erityisesti Excel
  • Kyky omaksua uusia sovelluksia nopeasti
  • Uskallus ratkaista asioita itsenäisesti
  • Reipas, oma-aloitteinen ja itsenäinen työote, sekä tarkkuus numeroiden kanssa
  • Avoimuus ja kiinnostus monipuolisiin työtehtäviin

Mikä tekee Netelistä erityisen?

Toimintamme kehittyy jatkuvasti, ja Seinäjoen toimistollamme sinua odottaa ammattitaitoinen ja kannustava esihenkilösi Paula. Meillä pääset tekemään töitä kiinnostavien projektien parissa ja tarjoamme sinulle erinomaiset mahdollisuudet oppia ja kehittyä osana kansainvälistä konsernia.

Työskentelemme joustavasti hybridimallilla, ja käytössäsi ovat tarvittaessa myös muiden työskentelypaikkakuntiemme toimistot. Roolin sisältöä voidaan joiltakin osin mukauttaa valitun henkilön vahvuuksien mukaan, joten kuulemme mielellämme lisää juuri sinun osaamisestasi ja kiinnostuksen kohteistasi.

Jos etsit työpaikkaa, jossa saat vastuuta ja mahdollisuuden kehittyä hallinnollisten tehtävien parissa – Netel on sinun paikkasi!

Wikli, Kirjanpitäjä | Seinäjoki

Wiklistä lyhyesti:

Kokeneet asiantuntijamme auttavat maatalousasiakkaidemme taloutta ja liiketoimintaa. Tarjoamme palveluja kilpailukyvyn vahvistamisesta maatalouskirjanpitoon, räätälöiden asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti. Kasvetaan asiakkaidemme kanssa yhdessä ja nautitaan entistä paremmista sadoista. Meillä saat kasvavan yrityksen tuen sekä 40 asiantuntijan verkoston avuksesi.

Wiklillä on toimipisteitä mm seuraavilla paikkakunnilla:Seinäjoki, Kiuruvesi, Huittinen, Ikaalinen, Juva, Karvia, Kärsämäki, Toholampi, Vesanto

Kirjanpitäjä maatalousasiakkaiden pariin

Etsimme juuri sinua! Jos olet henkilö, joka nauttii maatalouden maailmasta ja haluaa kehittyä kirjanpidon ammattilaisena, tämä työpaikka on sinulle. Emme vaadi vuosien kokemusta, vaan arvostamme hyviä tiedonhankintataitoja ja halua oppia uutta. Meillä on osin mahdollista työskennellä myös etänä, sillä asiakkaamme ovat pääosin verkossa.

Arvostamme kirjanpidon ja maatalousosaamisen lisäksi selkeää ja asiallista ulosantia, Itseohjautuvuutta ja yrittäjämäisyyttä sekä tiimityöskentelytaitoja.

Odotamme innolla, että pääsemme tutustumaan sinuun!

Sekä useita muita yrityksiä!

Kaikkien yritysten tarpeet eivät ole nähtävillä. Etsimme yrityspaikkoja myös hakijalähtöisesti!

Netvisor Talent

Rekrytoiva koulutus,
mikä juttu?

Netvisor Talent F.E.C on rekrytoiva koulutus, jonka kautta pääset yhdistämään uudet työtehtävät ja alan tuoreimman asiantuntijaosaamisen nopeasti ja tehokkaasti yhteen pakettiin, urasi vaiheesta riippumatta. 

Ohjelma on työvoimakoulutusta ja se toteutetaan tiiviissä yhteistyössä Netvisorin, koulutusjärjestäjä Sarasen, ELY-keskusten, TE-palveluiden sekä rekrytoivien yritysten kanssa.

Kasva nopeasti uuteen työhön

Netvisor Talentin tärkeimpänä tavoitteena on työllistää sinut modernin taloushallinnon tehtäviin yhteistyöyritykseemme 6 kk mittaisen ohjelman päätteeksi. Koulutusohjelman aikana pääset tutustumaan työyhteisöön ja lopullisiin työtehtäviin jo ennalta ja löydät oikeat työkalut tulevassa roolissasi menestymiseen. 

Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan osaamiseesi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat asiantuntijuuttasi niiden taitojen parissa, joista alalla on eniten kysyntää.

 

Löydä omannäköisiä työtehtäviä

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden vaikuttaa aktiivisesti työurasi suuntaan ja siihen, miltä seuraava roolisi voisi näyttää. 

Me uskomme henkilökohtaiseen kasvuun. Uteliaisuutesi uusia aiheita kohtaan, sekä innostus oman ammattitaidon kehittämiseen ovatkin suurimpia valttejasi, olitpa urasi alkutaipaleella oleva tekijä tai jo kokeneempi osaaja. Sinun ei siis välttämättä tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis asiantuntija.

Me tuemme sinua ja autamme sinua kasvamaan tulevaisuuden taloushallinnon talentiksi. 

Nostetta osaamiseen huippukoulutuksesta

Saat ohjelman aikana laadukasta koulutusta alan johtavilta tekijöiltä ja pääset kasvattamaan osaamistasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat nyt ja tulevaisuudessa. Opit eivät jää pelkästään ajatuksen tasolle, vaan pääset hyödyntämään oppimaasi kätevästi uusissa työtehtävissäsi. 

Lue lisää ohjelman koulutuskokonaisuudesta tästä.

Vähennä työn hakuammuntaa ja hakemuksien määrää

Me Sarasella toimimme työnhaun agenttinasi. Hakemuksesi yhteydessä täytettävä Sarasen osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi hakemasi ohjelman rekrytoiviin yhteistyöyrityksiin, jonka kautta pääset kertomaan taustastasi, osaamisestasi ja motivaatiostasi kaikkiin avoimiin paikkoihin kätevästi vain yhden hakemuksen kautta. Näin et sulje ovia erikseen miltään mahdollisuudelta.

Me tuemme sinua hakuprosessin aikana ja etsimme sinun profiiliisi sopivia työmahdollisuuksia yhteistyöyrityksiemme joukosta. Tavoitteemme on löytää juuri sinun osaamistasi ja urakehitystäsi parhaiten tukeva rooli!

Hae mukaan

Kiinnostuitko? Jätä hakemus ohjelmaan matalalla kynnyksellä! 

Voit hakea Netvisor Talent F.E.C -rekrytoivaan koulutukseen, jos olet työttömänä tai työttömyysuhan alaisena. Varmista myös, että työnhakusi TE-palveluissa on voimassa.

Tutustu oman alueesi hakuohjeisiin ohesta  

Pirkanmaa

Hakuohjeet (haku päättyy 31.10.)

1. Jätä TE-palveluiden hakemus

Esivalinta koulutukseen tehdään TE-toimiston hakemuksen tietojen perusteella, joten perustele hakemuksesi huolellisesti. Täytä ensin TE-palveluiden hakemus sekä sen jälkeen Sarasen osaamisprofiili.

Jätä hakemus

2. Täytä Sarasen osaamisprofiili

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi – tämä profiili toimii käyntikorttinasi uusia osaajia rekrytoiviin kumppaniyrityksiin. Taustasi ja kiinnostuksesi mukaan etsimme sinulle sopivia paikkoja yhteistyöyritysten joukosta. Lopullisen valintapäätöksen tekevät rekrytoivat yritykset, sillä ohjelman tärkein tavoite on työsuhde sinun ja yrityksen välille ohjelman päätteeksi. Järjestämme haastatteluja jatkuvasti uusien yrityspaikkojen ja avoimien roolien avauduttua.

Täytä osaamisprofiili

Etelä-Pohjanmaa

Hakuaika päättynyt 28.10.)

Kysymyksiä? Meillä on vastauksia

Heräsikö kysyttävää ohjelmasta, koulutuksesta, avoimista rooleista tai jostain muusta? Katso alta usein kysytyt kysymykset tai ota suoraan yhteyttä. Autamme mielellämme.

taru-kaaja

Taru Kaaja 
044 4602272 (soittoajat maanantaisin ja torstaisin klo 14-15)
taru.kaaja@saranen.fi

Mikä ihmeen Netvisor Talent?

Netvisor Talent F.E.C on rekrytoiva työvoimakoulutus, jonka tavoitteena on työllistää osaajat koulutuksen yhteistyöyrityksiin 6kk mittaisen koulutusjakson päätteeksi.

Ohjelma yhdistää asiantuntijakoulutuksen ja työssäoppimisen tehokkaasti yhteen pakettiin. Ohjelman ajasta noin 25% on asiantuntijakoulutusta ja loput 75% (noin 95 päivää) työssäoppimista yhteistyöyrityksessä tai -organisaatiossa. Koulutus sisältää viiden arkipäivän lomajakson.

Kuka voi hakea ohjelmaan? Kenelle ohjelma on suunnattu?

Netvisor Talent on suunnattu työttömille, työttömyysuhan alaisille tai pian päättyvässä määräaikaisessa työsuhteessa oleville työnhakijoille. Esimerkiksi: Jos olet tällä hetkellä kesätöissä, mutta määräaikainen työsi päättyy siihen mennessä kuin koulutusohjelma alkaa, voit myös hakea ohjelmaan.

Motivaatiosi ja halusi oppia jatkuvasti uutta ovat ehdottomasti tärkeimpiä valttejasi taustastasi tai työkokemuksestasi riippumatta.

Voit olla taloushallinnon, kirjanpidon tai palkanlaskennan tehtävissä uraasi aloitteleva tuleva asiantuntija, alalta jo kokemusta kerryttänyt tekijä, vastavalmistunut talentti etsimässä ensimmäistä alan työtäsi , uusia mahdollisuuksia pohtiva alanvaihtaja tai jo kokeneempi asiantuntija, ja haluat laajentaa taitojasi ja urapolkuasi.

Koulutussisältö?

Koulutusohjelma suunnitellaan palvelemaan mahdollisimman taloushallinnon tulevaisuuden kehityssuuntia sekä yritysten tarpeita. Koulutuksessa pääset uppoutumaan mm. seuraaviin aiheisiin:

  • Älykäs taloushallinto: rutiinien automatisoinnin ja syventävän analytiikan mahdollisuudet liiketoiminnalle

  • Kassavirta ja budjetointi

  • Kirjanpidon periaatteet ja erityiskysymykset

  • Palkanlaskennan periaatteet ja erityiskysymykset

  • Veroilmoitus ja verotuksen toimittaminen

  • Netvisor-ohjelmisto: laskutus, ostolaskutus, arvonlisäverotus, tilinpäätös ja palkanlaskenta

  • Moderni taloushallinto: tekoälyn hyödyntäminen

  • Taloushallinnon asiantuntijan viestintä- ja vuorovaikutustaidot, ratkaisumyynti

  • Modernit työelämätaidot: itsensä johtaminen ja oman osaamisen kehittäminen

Ohjelman hakuaika, pituus ja ajankohta?

Ohjelman hakuaika: 

Keski-Suomi: 27.6. - 2.9.2024

Varsinais-Suomi: 2.8. - 9.9.2024

Satakunta: 30.8.-30.9.2024

Pirkanmaa: 1.10.-31.10.2024

Ohjelman pituus: 

6kk (Satakunnassa 5kk) 

Ohjelman ajankohta:

Keski-Suomi: 2.10.2024-2.4.2025

Varsinais-Suomi: 9.10.2024 - 9.4.2025

Satakunta:  23.10.2024-26.3.2025

Pirkanmaa: 20.11.2024-26.5.2025

Työllistyminen

Koulutuksen tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseen ohjelman kautta. Tämä voi tapahtua ohjelman päätteeksi, tai jopa ohjelman aikana. Vastaavista taloushallinnon ohjelmistamme 89% osallistujista rekrytoituu uuteen rooliin koulutusohjelman päätteeksi.

Toteutustapa ja kieli?

Ohjelman kokonaisuudesta n. 25% on asiantuntijakoulutusta ja 75% aktiivista työssäoppimista. Ohjelman koulutuskieli on suomi (vaadittava suomen kielen taito B1.1).

Asiantuntijakoulutusta järjestetään hybriditoteutuksina (lähi- ja etätoteutuksina ja näiden yhdistelminä).

Loput koulutuksesta opiskelija suorittaa työssä oppimalla yhteistyöyrityksessä livenä, hybridinä tai etänä yrityksen omien käytäntöjen mukaisesti.

Kuinka hakuprosessi etenee? Entä koulutusohjelma?

Meillä Sarasella saat yksilöllistä tukea rekrytointiprosessin alusta saakka sparrailun, ohjauksen ja valmennuksen merkeissä.

1. TE:n hakemuksen käsittelyn ja esivalinnan jälkeen kutsumme sinut haastatteluihin kanssamme.

2. Kun olemme päässeet tutustumaan sinuun tarkemmin, alamme edistämään hakuprosessiasi. Pääset kertomaan osaamisestasi potentiaaliselle yhteistyöyrityksellesi kätevästi Sarasen osaamisprofiilin kautta. Toimimme siis työnhaun agenttinasi.

3. Tarjoamme ja sovimme sinulle ajat esihaastatteluihin. Valintojen jälkeen solmimme sinun ja yrityksen välille koulutussopimuksen ohjelman ajaksi. Koulutuksen tavoitteena on työllistää sinut yhteistyöyritykseen vakituiseen työsuhteeseen ohjelman päätteeksi.

Voit tutustua hakuprosessiin sekä koulutusohjelman kulkuun tarkemmin täältä!

Yhteistyössä

netvisor-logo-horizontal-primary-saranen
saranen-logo-primary
ely-keskus-logo
te-logo
FEC-logo-läpinäkyvä-200x100