Muutospalveluiden yritysasiakkaat arvostavat Sarasen kanssa toteutetun yhteistyön sujuvuutta sekä Sarasen aktiivista otetta, selvisi Trustmaryn tekemästä kyselystä. Saranen sai NPS-luvuksi huiman 67, joka kertoo, että asiakkaat ovat halukkaita suosittelemaan Sarasta myös tutuilleen. NPS eli Net Promoter Score on yleisesti käytetty asiakasmittari, joka mittaa yhden kysymyksen avulla yrityksen asiakkaiden asiakasuskollisuuden ja -tyytyväisyyden saamaansa palveluun. Tulosta pidetään yleisesti hyvänä, jos se on yli 50.
"Asiakkaiden luottamus lämmittää"
”Itseäni lämmitti tuloksissa eniten asiakkaidemme luottamus meihin ja yhteistyöhömme yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Tämä on myös iso vastuu ja sen lunastaminen vaatii joka päivä aktiivisuutta ja itsensä likoon laittamista jokaiselta saraslaiselta. Olen ylpeä, että tekemisemme välittyy myös asiakkaillemme”, avaa tuloksia Jenni Kankkunen, Sarasen muutospalveluiden johtaja.
Asiakkaat arvostavat erityisesti asiantuntijoidemme kykyä kuunnella asiakasta ja tämä nousikin selkeäksi vahvuudeksemme tutkimuksessa. Asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin vastaaminen ja yhteistyö tavoitteiden saavuttamiseksi on muutospalveluidemme menestyksen kulmakiviä. ”Sarasen vahvuus on kyky kuunnella asiakasta, mukauttaa omaa toimintaa ja sitoutua yhteiseen tavoitteeseen. Meille tuli fiilis, että Saranen haluaa toimia kumppaninamme, ja haluaa meidän onnistuvan tavoitteissamme”, kertoi eräs asiakas kokemuksiaan Sarasen kanssa tehdystä yhteistyöstä.
Asiakaslähtöinen toimintapa sekä kyky reagoida muutoksiin ja palautteeseen ketterästi olivat myös selkeitä vahvuuksiamme tutkimuksen mukaan. Asiantuntijamme saivat myös kiitosta vankasta ammattitaidostaan ja sitoutumisestaan: ”Sarasen asiantuntijat löysivät uusia näkökulmia ja uusia ratkaisuja ihmisten erilaisiin tarpeisiin. Se yllätti positiivisella tavalla. Heidän ammattitaitonsa tuli esille juuri uusien näkökulmien esiintuomisessa”, summaa toinen asiakas yhteistyötään Sarasen kanssa.
Miten toimintaa kehitetään jatkossa?
”Asiakastyytyväisyysmittaukset antavat näkemyksen tietyllä hetkellä ja meidän tulee muilla keinoin jatkuvasti varmistaa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä yhteistyöhömme ja sen kehittymiseen. Koemme, että saimme erittäin hyvää tietoa siitä, miten voimme kehittää palveluitamme ja asiakaskokemusta yhä edelleen.
Meillä on paljon mahdollisuuksia digitaalisten palveluiden ja työkalujen kehittämisessä, sekä oman toimintamme läpinäkyvyyden lisäämisessä asiakkaiden suuntaan. Täytyy sanoa, että olemme valtavan kiitollisia siitä, että saamme tehdä töitä yritysten kanssa, jotka näkevät toimintamme arvon ja haluavat myös kehittää sitä kanssamme!” summaa Jenni tutkimuksen tulokset.
Lisätietoja antaa:
Jenni Kankkunen Director, Change services
040 064 8863
jenni.kankkunen@saranen.fi