Oletko koskaan myyntisoittoa tehdessäsi kokenut tilannetta, jossa tavoittelemasi henkilö (jota et ole edes koskaan tavannut) on vilpittömän ilahtunut soitostasi kuultuaan nimesi ja asiasi? Ja ennen kuin ehdit itse ehdottamaan tapaamista, asiakas pyytää käymään ja juttelemaan aiheesta heidän kanssaan?
Niin – ainakaan itselleni näin ei ollut aikaisemmin käynyt, kunnes muutama viikko sitten näin tapahtui useammankin asiakkaan kohdalla.
Miksi näin kävi?
Perimmäinen syy innokkuuteen tavata ja kuulla lisää johtui siitä, että keskustelun aihe oli Salesforce, maailman 4. suurin ohjelmistoyritys. Taustalla vaikuttaa myös fakta, että sertifioituja Salesforce-osaajia on Suomessa ja muissa pohjoismaissa yksinkertaisesti liian vähän.
Toimialan yritykset olivat kuulleet huhuja vuoden 2017 alussa starttaavasta rekrytoivasta koulutusohjelmasta Salesforce Academysta, jonka tavoitteena on helpottaa toimialan resurssipulaa ja kasvattaa uusia osaajia Salesforcen ekosysteemiin. Nyt epätietoisuus päättyi ja yrityksillä on mahdollisuus saada helpotusta resurssitilanteeseensa. Vihdoinkin.
Historian ensimmäinen Salesforce Academy starttaa 16.1.2017.
Kampanjasivulta löydät lisätietoja koulutusohjelmasta ja ota yhteyttä, jos haluat kuulla siitä lisää.